en

NOVÉ DIGITÁLNE RIEŠENIE
BEZKONTAKTNÉHO ASISTENTA - KEYBOX.

Rýchlo, flexibilne a bezpečne.


Nakoľko je pre nás v súčasnej situácii s COVID 19 bezpečnosť na prvom mieste, dovoľte, aby sme Vám predstavili novú digitálnu službu, ktorá Vám umožní flexibilné riešenia v oblasti servisných služieb. 


V Bavaria TT sa neustále snažíme zlepšovať procesy, aby bola návšteva servisu pre našich zákazníkov nie len bezpečná ale aj rýchla a komfortná. 


Začnite svoju registráciu 24 hodín pred plánovaným termínom servisu na mobile, tablete alebo počítači z bezpečia domova.


VYTVORENÁ REZERVÁCIA

  • Nahláste si termín do servisu telefonicky, e-mailom alebo cez online plánovač na našom webe
  • Vstúpite do „Digitálnej recepcie“, ktorá je umiestnená v hlavných vchodových dverách pri vstupe do salónu
  • Po vykonaní objednávky do servisu Vám príde potvrdzujúca informačná SMS s odkazom na možnosť vykonania servisného poradenstva na Vaše vozidlo
  • Na displeji recepcie sa prihlásite cez „CHECK IN – Mám rezerváciu“ a zvolíte možnosť prihlásenia cez EČV alebo mobilné číslo. Väčšina údajov už bude v systéme nahratá, v prípade, že by automat žiadal ďalšie informácie, prosíme o doplnenie a Váš podpis
  • Po vyplnení potrebných údajov sa Vám automaticky otvorí skrinka na kľúče, kde Váš kľúč od vozidla vložíte a skrinku zavriete
  • Uistite sa, že do skrinky vkladáte len kľúč od vozidla, na ktorom nie sú pripevnené žiadne ďalšie kľúče
  • Po odovzdaní kľúčov do schránky, príde notifikácia oddeleniu servisu a môže začať servisný proces opravy Vášho vozidla
  • V prípade, že vozidlo chcete priviesť skôr, ako Vám príde potvrdzujúca SMS, je to možné. V takom prípade sa prihlásite cez „ŽIADNA SCHÔDZKA?“



NEMÁTE REZERVÁCIU

  • Vstúpite do „Digitálnej recepcie“, ktorá je umiestnená v hlavných vchodových dverách pri vstupe do salónu
  • Na displeji „Digitálnej recepcie“ sa prihlásite cez „ŽIADNA SCHÔDZKA?“
  • Vyplníte všetky potrebné informácie a popíšete Vaše prípadné požiadavky k vozidlu
  • Po vyplnení potrebných údajov a podpísaní objednávky sa Vám automaticky otvorí skrinka na kľúče, kde Váš kľúč od vozidla vložíte a skrinku zavriete
  • Uistite sa, že do skrinky vkladáte len kľúč od vozidla, na ktorom nie sú pripevnené žiadne ďalšie kľúče
  • Po odovzdaní kľúčov do schránky, príde notifikácia oddeleniu servisu. Následne Vás bude kontaktovať servisný poradca, ktorý spracuje Vašu objednávku



VYZDVIHNUTIE VOZIDLA

  • Keď bude Vaše vozidlo pripravené na odovzdanie, príde Vám informácia prostredníctvom SMS, v ktorej bude aj kód na vyzdvihnutie kľúčov z „Digitálnej recepcie“
  • Je na Vás, kedy si vozidlo prídete vyzdvihnúť, avšak musí to byť najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia informačnej SMS
  • Na displeji „Digitálnej recepcie“ sa prihlásite cez „CHECK OUT“ a vložte kód, ktorý Vám bol zaslaný v informačnej SMS
  • Na displeji sa zobrazí miesto, kde je Vaše vozidlo zaparkované a po ukončení „CHECK OUT“ procesu sa otvorí skrinka, v ktorej bude kľúč od Vášho vozidla

Poznámka:

  • Služba CHECK OUT je dočasne k dispozícii pre zákazníkov, ktorí majú s nami uzavretý bezhotovostný platobný styk a /alebo majú zakúpené servisné balíky BRI alebo BSI.
  • „Digitálnu recepciu - KEXBOX“ je možné použiť aj mimo pracovnej doby 24 hodín denne 7 dní v týždni. Dostanete sa k nej prostredníctvom komunikátora, ktorý sú umiestnený na vstupnej bráne do objektu parkoviska a na samotných vstupných dverách do salónu.
  • V prípade ďalších otázok prosím kontaktujte:

Mgr. Karina Tománková 
Asistentka servisu

Tel.:+421 33 2020409

Mobil: +421 918 923 674

Email: servis@bavariatt.sk

Objavte viac

Súbory cookie na doméne bavariatt.sk.

Akceptujte súbory cookie.
Zistiť viac, vrátane informácií o tom, ako odmietnuť súbory cookie. Prijať